ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА hali.bg

За целите на настоящите Общи условия се използват следните определения:

  • ПРОДАВАЧ” е ХАЛИ БГ ЕООД чрез онлайн магазин hali.bg. Продавачът е ХАЛИ БГ, с което потребителят сключва договор за продажба от разстояние за определен продукт (артикул) в електронен магазин.
  • „ПОТРЕБИТЕЛ” (КЛИЕНТ) e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин стоки.
  • „ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е Интернет сайтът hali.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока.
  • ХАЛИ БГ е дружество с ограничена отговорност с найменование ХАЛИ БГ ЕООД, ЕИК: 206936620,  със седалище в град София, което създава и поддържа електронния магазин, продава стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките в сайта hali.bg. ХАЛИ БГ ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.
  • „ПОРЪЧКА” - това е действие, което обозначава направената от Потребител заявка за покупка на една или повече конкретна стока (продукт) чрез електронния магазин hali.bg. Поръчката се изпълнява само след потвърждаване от администратор на сайта hali.bg чрез телефонно обаждане до КЛИЕНТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ, направил заявката за покупка.
  • „КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.
  • „БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ / БЮЛЕТИН” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребителя.
  • ЛИЧНИ ДАННИ“ – означава лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни („ЗЗЛД“) и европейския закон. 9.
  • НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ“ – означава наложен платеж по смисъла на Закона за пощенските услуги (ЗПУ). 10.
  • ОБЩИ УСЛОВИЯ“ – означава настоящите общи условия.
  • ДОГОВОР“ – означава сключен от свободното споразумение между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Сайта, въз основа на и неразделна част от който са настоящите Общи условия.
  • ЦЕНА” – означава крайната цена за един брой Стока в български лева с включен данък добавена стойност.

Стоките, предлагани в Онлайн магазина hali.bg са

  • нови стоки в оригинални опаковки с намалени цени;
  • стоки, повредени при транспортиране;
  • разопаковани стоки (с разпечатана или разрушена оригинална опаковка поради тестване от специалисти, клиенти или мостри);
  • стоки, върнати в законоустановения срок или от лизинг.
  • Някои от стоките може да са с липсващи упътвания на български.

Стоките, предлагани на Сайта, са единични бройки или в ограничени количества, което обуславя сравнително ниската им  цена. Стоките, предлагани в Онлайн магазина са обикновено без дефекти, а в случай на наличие на козметични дефекти, това не влияе на функционалността им. Качеството им е потвърдено от специалисти от доверен сервиз на Продавача и отговарят на нормативно установените изисквания за безопасност на стоките в Република България. Ние предлагаме качество на нашите клиенти и гарантираме, 90% от нашите артикули са във вид подходящ за подарък, по подробно описание какво е състоянието на стоката може да намерите в описанието на всеки продукт.

1. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН hali.bg

hali.bg може да бъде разглеждан от всички лица без нужда от регистрация.

Поръчки за Стоки от Онлайн магазина могат да правят само лица, навършили 18г., които следва да предоставят верни, пълни и точни към датата на изпращането на Поръчката данни за Купувача, Стоките и мястото на доставка на Стоките. Регистрация в Сайта е необходима само за ползването на определени функционалности на Сайта.

За да се пазарува от електронния магазин hali.bg, е необходима следната информация:

  • електронна поща (задължително)
  • имена на получателя (задължително),
  • телефон и адрес за доставка (задължително).
  • Всички посочени на сайта цени са в лева с включен ДДС.

Регистрацията е доброволна и безплатна и се извършва чрез регистрационна форма. След успешно завършване на регистрацията, потребителят ще получи потребителско име и парола за достъп до уебсайта. Само един потребител може да се регистрира в сайта с един имейл адрес. Хората, които не желаят да се регистрират в сайта, имат възможност да купуват от онлайн магазина без регистрация, като в този случай техните данни се използват само за целта на конкретната поръчка и няма да се съхраняват за последващи поръчки. Артикулите могат да бъдат поръчани от сайта 24/7. При подаване на поръчка купувачът има право да избере вида на стоките и тяхното количество, начин на доставка и срокове според наличните опции и наличности в сайта.

За всеки артикул, предлаган от онлайн магазина, този уебсайт предоставя информация за цената, основните характеристики на продукта и друга информация, предназначена да подпомогне купувача при вземането на информиран избор. Продавачът не носи отговорност за неточности в описанието на стоката, които не са свързани с основните характеристики на стоката, нито претендира за пълнота на предоставената информация.

Снимките на продуктите, публикувани на уебсайта, са илюстративни. Действителните параметри на артикула могат да варират. Всички цени на артикули, показани на уебсайта и продадени през онлайн магазина, са крайната цена за един артикул, включително всички данъци и такси, с изключение на цените за обработка и доставка - отбелязани отделно в случай на изтичане. Декорацията на артикула не е включена в цената.

Цените са валидни само към момента на публикуване. Продавачът си запазва правото да променя цените по всяко време. Цената на артикула на поръчката, потвърдена от продавача, е крайната цена и не може да бъде променяна. По-голямото число за конкретна обява представлява предложената пазарна цена на доставчика на артикула към датата на съответната обява. Ако доставчикът промени тази стойност през този период и ако други търговци предлагат подобни продукти на цена, по-висока или по-ниска от предложената от доставчика пазарна цена, продавачът не носи отговорност. Цветовата гама на продукта, показан на изображението, може да се различава от действителния продукт, в зависимост от екрана на устройството, на което потребителят ги разглежда, за което търговецът не носи отговорност.

ПОРЪЧКА НА СТОКИ И ПРОДУКТИ

  1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:
  2. валиден адрес на своя електронна поща ( задължително);
  3. вярно попълнен адрес за доставка на стоката (задължително);
  4. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон (задължително).
  • ПРОЦЕС НА ПОРЪЧКА
  1. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на бутона „Поръчай”, който се появява, след като първо е избран поне един продукт чрез бутона „Добави в количката”.
  2. При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочените от него имейл адрес (ако е посочил такъв), като в потвърждението се посочва номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката.
  3. В случай, че поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, администратор на сайта hali.bg уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде променена или анулирана.
  4. Поръчки в електронния магазин hali.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата от системата на сайта.
  5. Работното време на администраторите на електронния магазин hali.bg е от понеделник до петък, от 9:30 до 17:30 часа. Онлайн консултации относно продукти могат да бъдат извършвани в работното време на магазина.
  6. Всички поръчки, направени до 15 ч., се обработват и изпращат на същия ден.
  7. Всички поръчки, направени след 15 ч., обикновено се обработват и изпращат на следващия работен ден.
  8. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се поставят под статус „Изчакваща“ до получаване на пълния набор от данни за Потребителя.
  9. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.
  10. Отказ може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл: info@hali.bg . За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: двете си имена, с които е регистриран в сайта,  телефон за връзка към поръчката, както и номера на направената поръчка.

ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ

  1. След като в сайта hali.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл (ако е посочил такъв) за успешно приетата поръчка.
  2. Доставка се прави само на потвърдени от администратор на сайта поръчки.
  3. Доставката на поръчана стока не се извършва в почивни дни и официални празници.
  4. Обикновена доставка - в срок до 2 (два) работни дни от момента на потвърждаването на поръчката.
  5. Електронният магазин hali.bg използва за доставки куриерска фирма Еконт Експрес, като обичайните часове за доставка са от 9:00 до 17:30 часа.
  6. Доставката се извършва до посочен от Потребителя адрес, или до офис на куриерската фирма.
  7. Цената на доставката е по тарифите на куриерска фирма  Еконт и се начислява към стойността на поръчката. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.

    ПЛАЩАНЕ

    Заплащането на поръчаната стока може да се извърши при приемане на поръчката от куриера. Заплащането става по следния начин:
  •  С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;

ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИИ НА СТОКА/ПОРЪЧКА


Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 дни от получаване на стоката.

Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.

При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид.

При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява сумата за закупените продукти, без доставката (ако е заплатил такава), в срок до 14  дни от упражняването на правото на отказ от договора по телефон. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по изречение първо, отказът от договора не произвежда действие. Възстановяването на сумата за закупените продукти е само и единствено по БАНКОВ ПЪТ.
Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

Констатирани липси, който не са упоменати в описанието;

Дефект на стоката;

Несъответствие с обявената търговска марка.

Рекламацията може да се предяви пред ХАЛИ БГ ЕООД на посоченият имейл info@hali.bg, телефон +359896794354 онлайн системата за запитвания на сайта като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в срок от 14 дни.

При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Администратор на електронния магазин hali.bg може да предложи замяната на артикула или да предложи други.

Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адреса посочени върху стоковата разписка, с която Потребителят е получил поръчката. Връщане на стока до Хали БГ, се връща с наложен платеж на стойност, стойността на продукта когато е закупен.

При замяна на стоки транспортните разходи  са за сметка на Потребителя, освен ако, замяната се е наложила по вина на електронния магазин или на Продавача. В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане само с куриерска фирма Еконт Експрес. В случай, че в населеното място на Потребителя няма офис на куриерска фирма Еконт Експрес, то той трябва да се свърже с Продавача по телефон за уточняване на подробностите по връщането на стоката.

ОТКАЗ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Отказ за получаване на поръчана и доставена стока:

Клиент, поръчал продукт/и през Сайта и получил същите по пощата, с куриер или друг вид транспорт, има право да откаже получаването на поръчката или част от нея, след като вече тя му е доставена в следните случаи:

  1.  Доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента.
  2. Цената, която Потребителят следва да заплати, не съответства на цената при потвърждение на поръчката.
  3. Рекламации по гореизброените пунктове се извършват само в момента на доставката.

Отказ от поръчка:

Всеки потребител има право да се откаже от поръчаната стока в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни от получаване на доставката. Стоката, която потребителят се задължава да върне на ХАЛИ БГ, трябва да бъде в същият търговски вид в който е доставена стоката, поставена в оригиналната търговска опаковка, в която е получена в т.ч. стоката да не е ползвана и да отговаря на предвиденото в договора за продажба предназначение. Стоката трябва да бъде придружена от Касовия бон издаден при доставката, касовия бон (за физически лица) или оригинал на фактурата и касов бон (за юридически лица).

Потребителят е длъжен да съхранява получените от ХАЛИ БГ ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока, предвиден в чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП). За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия. Стоката трябва да бъде придружена от документа за покупка - касов бон и фактура, ако има издадена такава.

Стойността на върнатата стока се възстановява на потребителя в срок от 14 календарни дни от датата, на която потребителят е информирал ХАЛИ БГ ЕООД за решението си за отказ от договора за продажба. 

Формулярът за отказ от покупка/връщане може да намерите ТУК Разпечатайте го, попълнете го и го изпратете заедно със стоката на адрес:

Връщане на стока до Хали БГ, с наложен платеж на стойност, стойността на продукта когато е закупен. (Освен в случайте когато търговеца и купувача не са се разбрали друго.)

Адрес: гр. Банкя ул.София 44 Офис на Еконт

Телефонен номер: +359 896794354

Ако желаете да ускорите процеса, можете да изпратите формуляра на имейл: info@hali.bg, след което ние ще се свържем с Вас.

Разбира се, винаги можете да се свържете с нас по телефона и да уточним подробностите по връщането на стоката и парите.

Важно!

При връщане или замяна на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал. 2 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), транспортните разходи са за сметка на клиента.

Всички транспортни разходи за замени на стоки и връщане на пари по развалени сделки по наша вина са изцяло за наша сметка.

Замяна на продукти:

Ще заменим продукта, стига да разполагаме с желания размер или цвят на продукта на склад. Върнатия продукт да бъде опакован в оригиналната опаковка и да няма повреди. Доставката се поема от клиента.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРАВАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ, ПРОИЗТИЧАЩИ ОТ ЗАКОНОВАТА ГАРАНЦИЯ ПО ЧЛ. 112-114 ОТ ЗЗП.

Чл. 112.
При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието;
възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.


Чл. 113.
Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114.

При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
намаляване на цената.
Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

ОТГОВОРНОСТ


8.1. Отговорност за недостатъци на стоката, за изпълнение на договора за продажба от разстояние, както и за възстановяване на платени суми, носи Продавачa на стоката.

8.2. ХАЛИ БГ ЕООД не носи каквато и да е отговорност пред трети лица, ако такова лице сметне, че публикувана на електронния магазин информация нарушава нечии авторски права или други права на интелектуалната собственост.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ;  БРОШУРИ И ИЗВЕСТИЯ


С приемането на настоящите общи условия ползвателят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от ХАЛИ БГ ЕООД и упълномощени от него трети лица за целите на коректното изпълнение на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчаната стока, за бизнес анализи с цел подобряване на услугите, предоставяни от ДРУЖЕСТВОТО, за маркетингови и рекламни цели и анализи, за предоставяне на информация относно маркетингови кампании, промоции и томболи, организирани от ХАЛИ БГ ЕООД, изпращане на рекламни електронни съобщения, съобщения с цел директен маркетинг, както и за всякакви други цели, разрешени от закона. Личните данни, които ХАЛИ БГ ЕООД събира задължително от клиентите си, във връзка с обработване и доставка на поръчките им, са посочени във формуляра за регистрация и в Количката при поръчка.

Предоставянето на личните данни е напълно доброволно от страна на клиента и той може по всяко време да получи информация за използването и обработването на личните му данни, както и да поиска профилът му, съдържащ личните данни, да бъде заличен, като за целта е необходимо да изпрати писмено искане до info@hali.bg

Информацията която предоставяте за регистрация, както и всяка информация предоставена по време на работа в сайта hali.bg е поверителна.

Когато Потребител се регистрира в електронния магазин, като създаде Профил на Интернет страницата, той се съгласява да получава на електронната си поща брошури и/или известия от ХАЛИ БГ ЕООД.

Потребителят може да се откаже от получаване на брошури и/или известия на електронната си поща по всяко време:

Чрез използването на специално направената интернет връзка за отписване, която се съдържа във всяка брошура и/или известие.

Чрез свързване с ХАЛИ БГ ЕООД на посочения имейл info@hali.bg с изрично искане за неполучаване на брошури и/или известия.

ХАЛИ БГ ЕООД си запазва правото да избира към кого да изпраща брошури и/или известия, както и да премахне от своята база данни Потребител, който е дал своето съгласие да получава брошури и/или известия.

СЪБИРАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ


Лични данни са всяка информация, която може да бъде използвана за идентифициране на дадено лице. Възможно е да Ви бъде поискана лична информация всеки път, щом влезете във връзка с нас или с наши партньори с оглед предоставянето на продуктите и услугите ни. Единствено при спазването на настоящата Политика за защита на личните данни и всички приложими законови разпоредби Администраторът и неговите партньори могат да споделят тази информация помежду си и да я използват. Вашите лични данни се обработват единствено на територията на Република България, само за срока и за целите, за които са предоставени.

Какви лични данни събираме

Когато регистрирате профил, купувате продукт, участвате в томбола и др., можем да събираме различни видове информация, включително, но не само име, пощенски адрес, телефонен номер, email, предпочитан начин на комуникация или др.
В случаите, в които е необходимо издаването на определени документи, например фактура, е възможно да Ви бъдат поискани и допълнителни данни съгласно изискванията на нормативната уредба.
Съхраняваме история на поръчките, направени от всеки регистриран на сайта профил.

Как използваме личните данни

Обработваме личните Ви данни, за да изпълним задълженията си като страна по договор за продажба на стоки или услуги. Възможно е периодично да ги използваме за да изпращаме важни съобщения като известия относно направени поръчки, промени в Общите условия или други правила.
В случай, че сте заявили съгласие, обработваме Вашите данни за да Ви информираме за актуални промоции и рекламни активности. Веднъж заявено съгласие по всяко време може да бъде оттеглено.
В случай, че сте заявили съгласие за участие в определени събития (конкурс, томбола, игра и др.) обработваме предоставените ни от Вас данни, за да администрираме тези активности.

Разкриване пред трети страни

В дадени случаи, с цел изпълнението на задълженията ни по сключени с Вас договори или на законови такива, е необходимо или ще бъдем задължени да разкриваме предоставени от Вас лични данни на наши партньори (напр. транспортни, куриерски, сервизни, информационни и др. фирми) или пред компетентни органи.

Защита на личните данни

Администраторът взима предпазни мерки, включващи административни, технически и физически мерки, за да защити личните ви данни от загуба, кражба и злоупотреба, както и от неоторизиран достъп, разкриване, промяна или унищожаване.

Когато публикувате във форуми, чат, статии или услуги на социални мрежи, личната информация, която споделяте, е видима за други потребители и може да бъде четена, събирана или използвана от тях. В тези случаи Вие носите отговорност за личната информация, която изберете да предоставите.

Цялост и задържане на личните данни

Ще задържим личните Ви данни за период, необходим за изпълнението на конкретната цел, за която същите се обработват, след което ще бъдат изтрити, освен ако нормативен акт изисква да ги задържим за по-дълъг период.

Права на субекта на лични данни

Ако искате да оттеглите съгласието си за обработване на лични данни, да заявите корекция, да възразите срещу тяхното обработване или да поискате данните Ви да бъдат изтрити („правото да бъдеш забравен“), следва да изпратите искане в този смисъл с имейл до info@hali.bg. С оглед избягване на злоупотреби, искания с горното съдържание ще бъдат разглеждани само ако са изпратени от имейла, използван за регистрацията на профила, като запазваме правото си да поискаме допълнителни данни с оглед установяване идентичност на подалия искането и субекта на данните, за който се отнася.

На подадени искания относно лични данни ще бъде отговорено в едномесечен срок, а в случай на необходимост от удължаване на посочения срок ще бъдете информирани за удължаването, както и за причините за забавянето. Можем да откажем да обработваме искания, които се повтарят неоснователно или застрашават поверителността на други потребители. Във всички случаи имате право да подадете жалба до Комисия за защита на личните данни, kzld@cpdp.bg, София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2.

ОБРАТНА ВРЪЗКА. ВЪПРОСИ И КОНСУЛТАЦИИ.

  Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с ХАЛИ БГ ЕООД, за да поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация. Освен на посочените имейл адреси, връзка може да се осъществи и на посочения в сайта телефон +359 896 794 354.

ХАЛИ БГ ЕООД е собственик и администратор на интернет сайта hali.bg